نوشته شده توسط : رضا جعفری

یادگیری زبان فرانسه در خانه یافتن بهترین راه برای یادگیری زبان فرانسه در خانه یا به عبارت دیگر مطالعه منابع فرانسوی به تنهایی برای دوستداران زبان فرانسه همیشه یک چالش است و نیاز به تمرین و پشتکار دارد. شاید شما از آن دسته افرادی باشید که دوست دارید زبان دیگری مانند فرانسه یاد بگیرید اما نمی خواهید زمان و هزینه زیادی را برای یادگیری آنلاین فرانسه صرف کنید.

بهترین راه برای شما استفاده از بهترین منابع برای یادگیری زبان فرانسه در خانه است. شاید شنیده باشید که فرانسوی زبان بسیار سختی است و همه نمی توانند آن را یاد بگیرند. باید بگوییم که این تفکر اشتباه است و با تمرین منظم و مستمر به نتیجه مطلوب خواهید رسید.

در این مقاله چند وب سایت و اپلیکیشن را ارائه می دهیم که بهترین منابع برای یادگیری زبان فرانسه به تنهایی در خانه هستند. پس فرصت را از دست ندهید و در این مقاله با ما همراه باشید.
در سال های اخیر استفاده از وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های مختلف رشد چشمگیری داشته است. همین امر باعث شد تا از این ابزارها در عرصه آموزش استفاده شود. اگر قصد یادگیری زبان فرانسه در منزل را دارید، باید بگوییم که بهترین راه برای یادگیری زبان فرانسه در منزل، استفاده از اپلیکیشن ها و وبسایت های آموزشی است که با هدف یادگیری زبان طراحی شده اند. در زیر 10 مورد برتر را معرفی می کنیم.

1. برنامه MosaLingua
یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان فرانسه در خانه، MosaLingua است. این برنامه واژگان و گرامر فرانسوی را از طریق ترکیبی از تمرین ها و عبارات صوتی آموزش می دهد. این برنامه از تکنیک SRS برای به خاطر سپردن بهتر کلمات استفاده می کند و از روش های مختلفی برای به خاطر سپردن کلمات جدید تا زمانی که ملکه ذهن شما شوند استفاده می کند. این تکنیک گامی موثر در جهت یادگیری زبان فرانسه در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

با MosaLingua زبان فرانسه را در خانه بیاموزید
2. کاربرد Memrise
این برنامه یک راه سرگرم کننده برای یادگیری زبان ارائه می دهد. Memrise شما را سرگرم می کند و به شما در یادگیری عبارات و مفاهیم فرانسوی از طریق عبارات و تصاویر جالب و طنز کمک می کند. همچنین سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته را به کاربران ارائه می دهد.

با Memrise زبان فرانسه را در خانه یاد بگیرید
3. وب سایت Bonjour de France
وب سایت Bonjour de France یک گزینه عالی برای یادگیری زبان فرانسه در خانه است که در آن می توانید نکات بسیار کاربردی گرامر فرانسوی را دریافت کنید. سطح مهارت در این سایت A1، A2، B1، B2 و C1 است.

با Bonjour de France زبان فرانسه را در خانه یاد بگیرید
4. وب سایت فرانسوی آزمایشگاه را بیاموزید
این سایت شامل طبقه بندی کامل مفاهیم زبان فرانسه، گرامر و واژگان است و نکات و سوالات گرامری را به طور کامل و دقیق برای مبتدیان توضیح می دهد و به طور کلی گزینه بسیار مناسبی برای یادگیری زبان فرانسه در منزل می باشد.

یادگیری زبان فرانسه در خانه با Learn French Lab
5. کاربرد سنگ روزتا
Rosetta Stone راه جدیدی برای یادگیری زبان فرانسه ارائه می دهد. سازندگان این اپلیکیشن ادعا می کنند که روش آموزش زبان به گونه ای طراحی شده است که گویی شما در حال آموزش زبان مادری کودک هستید. این برنامه به طور مستقیم بر روی مهارت های یادگیری زبان در دوران کودکی افراد تمرکز می کند و بنابراین این مهارت را ملکه ذهن آنها می کند. این روش یکی از روش های اثبات شده برای یادگیری سریع فرانسه یا هر زبان خارجی دیگری است.

آموزش زبان انگلیسی با روزتا استون
6. برنامه را کاوش کنید
همانطور که از نامش پیداست، اپلیکیشن لرن یک اپلیکیشن ایرانی است که از نظر روش تدریس و کیفیت اطلاعات و مفاهیم مورد نیاز برای یادگیری زبان، همتراز با اپلیکیشن های خارجی است. این برنامه یک گزینه بسیار مناسب برای یادگیری زبان فرانسه در منزل است، زیرا شامل مجموعه کاملی از کلمات، عبارات، آهنگ ها و هر آنچه برای یادگیری زبان فرانسه نیاز دارید می باشد.

با اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه را در خانه بیاموزید
7. برنامه Dowlingo
اپلیکیشن Doulingo مانند برنامه های آموزش زبانی که معرفی کرده ایم دارای مفاهیم کاملی برای یادگیری زبان فرانسه در منزل است. این برنامه به طور مداوم تمرین ها و تست هایی را در مورد محتوای جدیدی که در برنامه یاد گرفته اید ارائه می دهد. این باعث می شود که محتوا بارها و بارها تکرار شود تا زمانی که به طور کامل بر آن مسلط شوید و به محتوای جدید بروید.

زبان فرانسه را با Duolingo یاد بگیرید
8. موقعیت La Connas
وب سایت La Connasse برای افرادی با سطح متوسط ​​یا پیشرفته زبان فرانسه مناسب است. این سایت با ارائه فایل های صوتی با کیفیت و تمرین های خوب، توانایی شما در گوش دادن به زبان فرانسه را آزمایش می کند.

دوره فشرده زبان فرانسه
9. برنامه Busuu
اپلیکیشن Busuu مانند سایر اپلیکیشن ها گزینه مناسبی برای یادگیری زبان فرانسه در منزل به حساب می آید. برنامه Busuu دارای یک ویژگی جالب است که در آن می توانید با سایر کاربرانی که در حال یادگیری زبان فرانسه در برنامه هستند تبادل نظر کنید و از یکدیگر کمک بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جعفری

اول از همه، 3 نکته مهم در یادگیری زبان انگلیسی
اهداف مشخصی را تعیین کنید. هدف خود را از مطالعه زبان انگلیسی مشخص کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید برای کار به خارج از کشور بروید، روی عبارات مرتبط با کار خود تمرکز کنید. یا اگر به عنوان توریست سفر می کنید، از راهنمای واژگان سفر و گردشگری استفاده کنید. برای خرید کتاب زبان نصرت با تخفیف  از دهکده زبان روی لینک کنید.
برنامه داشته باشید. برنامه ریزی بخش مهمی از یک سفر موفق یادگیری زبان انگلیسی است. مدت زمان یادگیری بر اساس تعهد، انگیزه و البته زمان مطالعه متفاوت است. آهسته شروع کنید، اما یک برنامه مطالعه منظم داشته باشید. به عنوان مثال، اگر بیش از 40 ساعت در هفته کار می کنید، نیازی نیست 30 ساعت را به یادگیری زبان انگلیسی اختصاص دهید.
بین چهار مهارت اصلی زبان تعادل برقرار کنید. اکثر مردم به دنبال بهبود مهارت های ارتباطی زبان خود هستند. ایجاد تعادل بین چهار مهارت اصلی زبان بسیار مهم است. بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی، کسب مهارت های لازم در هر یک از مهارت های زبانی – شنیدن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن است.
چگونه زبان انگلیسی را سریع یاد بگیریم؟
اکنون که می دانید از کجا شروع کنید، در اینجا برخی از بهترین نکات در مورد چگونگی یادگیری سریع انگلیسی آورده شده است:

استفاده از نرم افزار آموزش زبان
سال‌هاست که نرم‌افزار یادگیری زبان به مردم کمک کرده تا زبان انگلیسی را بیاموزند. سایر فناوری‌های طراحی شده برای کمک به کاربران برای بهبود یا حفظ مهارت‌های انگلیسی نیز در دسترس هستند. بسته به روش یادگیری ترجیحی خود می توانید از بین انواع فناوری ها انتخاب کنید.

به عنوان مثال، LiveXP، Preply، Italki، Verbling، AmazingTalker و غیره. وب سایت ها و برنامه های آموزشی آنلاین برای یادگیری و آموزش زبان های مختلف هستند. دانش‌آموزان و معلمان می‌توانند درس‌های خصوصی را رزرو یا ارائه دهند، به دوره‌های زنده دسترسی داشته باشند و….. بهترین بسته‌های آموزش زبان اینجا هستند.

خواندن چندین متن
روزنامه ها، وبلاگ ها، متن در جعبه ها، راهنماها، وب سایت ها، ایمیل ها، پست های رسانه های اجتماعی و هر چیزی را بخوانید. زیرا؟ این محتوا حاوی کلمات جدید جالب و همچنین کلماتی است که ممکن است قبلاً با آنها آشنا باشید. مرور آموخته‌هایتان و یادگیری چیزهای جدید به شما کمک می‌کند سریع‌تر پیشرفت کنید.

تمرینات تلفظ
با خودت صحبت کن در مورد هر چیزی و همه چیز با خودتان صحبت کنید. اگر در ابتدا نمی توانید این کار را انجام دهید، سعی کنید آن را با صدای بلند بخوانید تا تلفظ درستی داشته باشید.

صدای خود را ضبط کنید. ممکن است برخی افراد با این موضوع راحت نباشند، اما به شناسایی نقاط ضعف در تلفظ کمک زیادی می کند. آیا هر چند روز یک بار صدای خود را می شنوید تا مشکلات خود را بدانید؟

12 بهترین اپلیکیشن برای آموزش زبان انگلیسی

تمرینات نوشتن
یک دفترچه داشته باشید. نوشتن در مورد هر چیزی واقعا مفید است. نوشتن برای بسیاری از افراد لذت بخش است و یادگیری زبان انگلیسی را سرگرم کننده می کند.

ایمیل های خود را به زبان انگلیسی بنویسید. با معلمان و سایر زبان آموزان زبان انگلیسی در تماس باشید. این امر در آینده به خصوص در محیط های رسمی یا تجاری بسیار مفید خواهد بود.

سعی کنید مقالات خبری را به زبان خود به انگلیسی بازنویسی کنید. این تمرین دیگری است که می توانید روزانه انجام دهید. به یاد داشته باشید که بهترین فعالیت ها آنهایی هستند که به طور منظم انجام می دهید.

پادکست ها یا کانال های انگلیسی را دنبال کنید. آیا به سیاست علاقه دارید؟ آرایش و زیبایی؟ علوم پایه؟ یا میخوای آشپزی کنی؟ یا شاید شما علاقه زیادی به ماشین دارید؟ پادکست های انگلیسی و کانال های یوتیوب زیادی برای همه موضوعات وجود دارد. مشترک شوید و در راه رفتن به مدرسه یا محل کار به آنها گوش دهید یا تماشا کنید.

در ابتدا، درک لهجه های بومی می تواند چالش برانگیز و دشوار باشد، اما به آن پایبند باشید. هرچه جلوتر بروید، آنچه را که می شنوید بهتر درک خواهید کرد و عبارات و عبارات عامیانه جدید را یاد خواهید گرفت.

این غیر قابل انکار است که هیچ راهی بهتر از گذراندن وقت یا زندگی در یک کشور انگلیسی زبان برای یادگیری زبان انگلیسی وجود ندارد. اما موارد ذکر شده نیز به روند یادگیری زبان کمک زیادی می کند.



:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جعفری

روغن سیلیکون پلیمری با پایداری حرارتی و خاصیت روان کنندگی بالا است. روغن سیلیکون در واقع اصطلاحی است که به ترکیبات پلیمری ارگانوسیلوکسان متشکل از Si,O به دلیل ویسکوزیته و آبگریز بودن این ماده داده می شود. در این ترکیبات، Sis توسط اکسیژن به یکدیگر متصل شده و این ماده را ایجاد می کند که به دلیل پایداری پیوند بین سیلیکون و اکسیژن روغن سیلیکون، از نظر شیمیایی پایدار است. از این ماده به عنوان روان کننده اتومبیل، تردمیل، رنگ انتزاعی، رزین اپوکسی و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود.

زنجیر اصلی در این ماده Si-O است و زنجیره های جانبی به آن متصل می شوند. این ماده انواع مختلفی دارد که تفاوت اصلی آنها به جرم مولکولی، طول زنجیره، ساختار گروه جانبی و توزیع اندازه زنجیره بستگی دارد. در حال حاضر این روغن با غلظت های مختلف 100، 350، 1000، 12500، 60000 و ... در بازار موجود است.

خرید روغن سیلیکون
برای اطلاع از قیمت خرید روغن سیلیکون می توانید با کارشناسان ما در پترو کیمیا تماس بگیرید.

فروش روغن سیلیکون
این محصول طبق آنالیز ارائه شده به صورت پیش فرض با تضمین کیفیت از کشور چین وارد و به فروش می رسد.

 

واردات و فروش پروفورما روغن سیلیکون

خواص فیزیکی و شیمیایی
روغن سیلیکون ماده ای بی رنگ، بی بو، غیر فرار، غیر خورنده، غیر سمی و غیر قابل اشتعال است.

پلی دی متیل سیلوکسان (PDMS) رایج ترین شکل روغن های سیلیکونی است، اگرچه خواص آن را می توان برای موارد خاص با افزودن سایر گروه های آلی بهبود بخشید. به عنوان مثال، دی متیل سیلیسیم تا دمای 150 درجه سانتیگراد بدون تغییر و متیل فنیل سیلیسیم تا 250 درجه سانتیگراد پایدار است.



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جعفری

اگر می خواهید در این فصل با استایل خود بدرخشید، در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را در ارائه 10 عنصر مهم استایل خود راهنمایی کنیم. برای خرید لباس  از نمایندگی adl روd لینک کلیک کنید.

شلوار جین اسکینی برای زمستان مناسب است زیرا ظاهر ساده آنها به شما امکان می دهد چندین اقلام را برای گرما در بالا قرار دهید. آنها را با چکمه های تخت و یک ژاکت چرمی برای روز، یا با کفش های پاشنه دار و یک تاپ ابریشمی برای یک شب در شهر بپوشید.

ژاکت کشمیری
هیچ چیز مانند یک ژاکت کشمیری شیک خارج از کار را نشان نمی دهد. این قطعه شیک و چند لایه را می توان به همین راحتی آرایش کرد. این پلیور ترمه با یک پیراهن یقه ای که از زیر بیرون می آید ست می شود و با همه چیز از جمله دامن های میدی، شلوار جین، شلوار طرح دار و شلوار چرمی ست می شود.

10 مورد ضروری برای استایل زمستانی

کلاه
در حالی که ممکن است وقتی به ملزومات زمستانی فکر می کنید کلاه به ذهنتان خطور نکند، یک فدورا پشمی یا نمدی راهی عالی برای گرم ماندن بدون فدا کردن استایل است، زیرا این اکسسوری می تواند هر لباسی را بسازد.

کت رنگارنگ
در زمستان، لباس بیرونی شما مهم ترین جنبه کمد لباس شماست، پس چرا بیانیه ای ندهید؟ پخش شدن رنگ به هر لباس خنثی یا تمام مشکی رنگی می بخشد.

در مورد چکمه های زانو
گرم و شیک - ترکیب زمستانی عالی! چکمه‌های روی زانو را می‌توان با شلوار جین و ژاکت برای ظاهری غیررسمی در طول روز یا با دامن یا لباس کوتاه در شب پوشید.

10 مورد ضروری برای استایل زمستانی

لباس بافتنی
ساده ترین راه برای نشان دادن ساق پا در عین راحتی پوشیدن یک ژاکت بافتنی است. برای گرمای بیشتر، آن را با جوراب شلواری ست کنید یا با کت زمستانی مورد علاقه خود بپوشانید که یک بار داخل آن قابل جدا شدن است. از یک سبک مناسب یا یک نسخه آرام انتخاب کنید. در اینجا واقعاً نمی توانید اشتباه کنید، و یک امتیاز این است که این سبک با اکثر کفش ها عالی به نظر می رسد.

روسری پتویی
روسری پتویی یک افزودنی شیک بدون زحمت برای هر لباس زمستانی است و هر چه بزرگتر باشد بهتر! راه‌های بی‌شماری برای استایل دادن به این اکسسوری در هوای سرد وجود دارد، خواه این اکسسوری را به طور معمولی روی شانه آویزان کنید یا چندین بار بغلتانید.

بلوز یقه بلند
سرمایه‌گذاری روی یک تاپ یقه‌دار تضمین می‌کند که گردن شما در تمام زمستان زیبا و نرم می‌ماند! این استایل با هر چیزی عالی به نظر می رسد، چه با یک کت و لباس بدون آستین و چه به تنهایی با شلوار جین پوشیده شود.
کت چرمی
کت چرمی یکی از ملزومات هر کمد لباس زمستانی است که به هر لباسی لبه و طراوت می بخشد. آن را روی شلوار جین و تی شرت خود برای آخر هفته یا یک بلوز و شلوار برای عصرانه بیندازید، این ژاکت این قدرت را دارد که هر ظاهر زمستانی را از درشت به شیک تبدیل کند!



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 | نظرات ()