نوشته شده توسط : رضا جعفری

برآمدگی‌های بدن را با رنگ‌های روشن، دامن‌های بادکنکی و دامن‌های پفی کوتاه برجسته کنید: این دامن‌ها به دلیل قرار گرفتن روی ران‌ها، آن‌ها را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. اگر استایل غیر رسمی‌تری می‌خواهید، دامن‌های A-line یا شلوار جین سبک بپوشید. پارچه های چاپ شده و رنگ های روشن به برجسته شدن کمک می کنند. پارچه های کمی براق مانند ساتن در نشان دادن برآمدگی موثر هستند.  برای خرید بهترین دامن زنانه به فروشگاه کهن شاپ سر بزنید. 

دامن های کوتاهی که در باسن جذب می شوند نیز به برجسته شدن این قسمت کمک می کنند.
خطوط عمودی و رنگ‌های تیره در دامن‌های زنانه، برآمدگی‌های کمتری را در پایین تنه نشان می‌دهند: دامن‌هایی با جزئیات عمودی مانند دامن‌های چین‌دار، دوخته شده و ساسون، اندام‌های شما را فشرده‌تر و باریک‌تر نشان می‌دهند.
برای لاغری بیشتر، دامن به رنگ های تیره مانند زرشکی، مشکی، طوسی و سبز زیتونی بپوشید. با پوشیدن بالاتنه طرح دار یا با پوشیدن اکسسوری های چشم نواز به استایل بالاتنه خود توجه کنید. دامن A شکل انتخاب خوبی است. زیرا به راحتی باسن را می پوشاند. اگر می‌خواهید سایز ران‌هایتان را بپوشانید، یک دامن کلوش کامل یا دامن‌های گشاد و صاف بپوشید که باسن را می‌مکد و در قسمت ران‌ها آزاد است.
دامن های کوتاه و تک رنگ بپوشید تا پاهایتان بلندتر به نظر برسد. هر دامنی بالای زانو یا حتی کوتاهتر شما را بلندتر نشان می دهد. دامن هایی که در قسمت باسن جذب می شوند، مانند دامن های صاف، شما را بلندتر نشان می دهند. برای تاثیرگذاری بیشتر، دامن را با رنگ پوست و کفش خود هماهنگ کنید.
اگر دامن شما طرح دار است، رنگ کفش و جوراب خود را با یکی از رنگ ها هماهنگ کنید. اگر دوست ندارید دامن کوتاه بپوشید، دامن های بلندتر یا جوراب بلند بپوشید.
با تغییر قد دامن، پاهای خود را لاغرتر کنید. بستگی به این دارد که می خواهید کدام قسمت از بدنتان را بپوشانید. به عنوان مثال، اگر نمی خواهید ساق پا در معرض دید قرار گیرد، دامنی بپوشید که بالاتر یا پایین تر از ساق پا باشد. اگر قد دامن دقیقاً روی ساق پا باشد، شما را چاق‌تر نشان می‌دهد.
دامن میدی با چکمه
برآمدگی باسن
دامن تنگ و فلر
کتانی مناسب برای مدل دامن زنانه
احتمالا شما هم فکر می کنید که انتخاب لباس زیر مناسب برای دامن روشن سفید است. اما باعث می شود لباس زیر شما بیشتر دیده شود! بهتر است لباس زیری بپوشید که با رنگ پوست شما مناسب باشد، به خصوص که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد.
اگر پارچه لباس شما خیلی نازک یا تنگ است، مانند پارچه توری، پارچه ابریشمی یا پارچه های نخی نازک به طوری که بتوانید پاهای خود را زیر پارچه ببینید، بهتر است از لباس های زیر کشویی استفاده کنید. سعی کنید از رنگ دامن یا رنگ مناسب با رنگ پوست خود استفاده کنید.
اگر دامن شما بسیار جذاب است، لباس زیر بدون درز بپوشید.
پوشیدن شورت هایی که بلندتر از دامن شما نباشد انتخاب خوبی برای دامن های کوتاه است.
گناهان لاغری نشان می دهد که بدن شما هنگام پوشیدن هر لباسی مناسب تر است. برای پوشیدن دامن های جاذب، پوشیدن این ژن ها باعث کوچک شدن عضلات شکم و پهلو نیز می شود و از دامن بیشتر لذت می برند!



:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جعفری

یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می کشد؟ پابیشازبان 35 بازدید بدون نظر

وقتی دانش آموزی تازه شروع به یادگیری زبان انگلیسی می کند، سوالات زیادی به ذهن خطور می کند. یکی از رایج ترین سوالات در مورد یادگیری زبان انگلیسی این است: چقدر طول می کشد تا انگلیسی را به صورت " روان" یاد بگیرید؟ چقدر طول می کشد تا آیلتس/تافل بگیریم؟ یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می کشد؟ و سوالات از آنجا. شما می توانید برای تقویت مهارت چهار گانه   dehkadehzaban.ir همین الان روی لینک کلیک کنید.

به نظر من این مسائل عمدتاً به این دلیل است که مردم تشنه زیادی برای انجام سریع و آسان کارها هستند. در واقع، اگر در گوگل جستجو کنید، متوجه می شوید که "یادگیری سریع انگلیسی" و "یادگیری زبان انگلیسی به راحتی" دو کلمه کلیدی مهمی هستند که بسیاری از افراد در جستجوهای خود برای یافتن راه های مختلف برای یادگیری زبان انگلیسی از آنها استفاده می کنند.

پر واضح است که داشتن این نگرش نسبت به مشکلات (حل سریع و آسان مشکلات) نگرش خوبی نیست. زیرا حل مشکلاتی مانند یادگیری زبان انگلیسی نیازمند یک فرآیند طولانی و زمان بر است. و اگر این روند به عنوان یک عامل ناخوشایند تلقی شود، باید هر چه زودتر از بین برود. دانش آموز احتمالا هرگز به سطح تسلط در یادگیری زبان انگلیسی نخواهد رسید.
یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می کشد؟
اساساً سؤال "زمان یادگیری زبان انگلیسی" به خودی خود بی معنی است. زیرا یادگیری زبان انگلیسی سطوح مختلفی را شامل می شود. برای مثال، اگر در مورد اعداد صحبت کنیم، ممکن است بخواهید نمره تافل 80 بگیرید. شاید شما نیاز به نمره تافل 90 داشته باشید یا شاید نمره بالاتر از 100 می خواهید. هر کدام با دیگری بسیار متفاوت است.

این سوال به سطح فعلی شما نیز بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر اکنون در محدوده نمره 70 تافل هستید، کسب نمره تافل 80 با کسب نمره تافل 80 تا 90 بسیار متفاوت است.

این به سابقه تحصیلی شما نیز بستگی دارد. تفاوت زیادی بین کسی که انگلیسی را از کتاب های درسی یاد گرفته است وجود دارد. با کسی که کتاب داستان و کتاب های اطلاعاتی خوانده است.

یا در میان افرادی که به دنبال یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم و سریال بوده اند، اما نکاتی را که در پست های قبلی برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی با فیلم بیان کردیم، رعایت نکرده اند.

زمان یادگیری زبان انگلیسی به عوامل زیادی بستگی دارد
1- سن:
سنی که در آن شروع به یادگیری زبان انگلیسی می کنید می تواند تأثیر زیادی بر لهجه شما داشته باشد. البته هر چه زودتر شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنید لهجه شما بهتر می شود. نه اینکه بتوانید انگلیسی را بهتر یاد بگیرید. این دیدگاه که کودکان انگلیسی را بهتر و سریعتر یاد می گیرند چندان درست نیست. زیرا بزرگسالان مهارت هایی دارند که کودکان ندارند. تحقیقات اخیر در زمینه یادگیری زبان نیز این موضوع را ثابت کرده است.

2- زمان، جدیت، انگیزه:
چقدر می خواهید برای یادگیری زبان انگلیسی وقت بگذارید و چقدر جدی هستید؟ انگیزه یک عامل بسیار مهم در یادگیری زبان انگلیسی است. کسانی که انگلیسی را به دلیل سفر به کشورهای دیگر، عملکرد تحصیلی بهتر و ارتباط موثر با دیگران در این کره خاکی یاد می گیرند، طبیعتا انگیزه بیشتری برای مدیریت مشکلاتی که در یادگیری زبان انگلیسی ایجاد می شود، دارند. اما کسانی که انگلیسی می خوانند تا در مدرسه و دانشگاه یا برای کار نمره بگیرند، عملکرد ضعیفی دارند. کسانی که برنامه منظمی برای یادگیری روزانه زبان انگلیسی دارند عملکرد بسیار بهتری نسبت به کسانی دارند که هفته ای یک بار انگلیسی می آموزند یا در کلاس های رسمی شرکت می کنند.

3- مهارت:
آیا در یادگیری زبان انگلیسی خوب هستید؟ البته همه افراد توانایی یادگیری زبان جدید را دارند، اما مهارت افراد در این زمینه متفاوت است. برخی از افراد از روش های بسیار خاصی استفاده می کنند که ممکن است برای آنها مناسب باشد و با این روش ها زبان انگلیسی را سریعتر یاد می گیرند. افرادی هستند که به پنج، شش، هفت یا بیشتر زبان مسلط هستند. برخی هستند که حتی در زبان مادری خود کمی لنگ هستند. با این حال، افرادی که به چندین زبان صحبت می کنند، یا حداقل انگلیسی را به عنوان زبان دوم به خوبی یاد گرفته اند، مطمئناً زمان زیادی را صرف توسعه مهارت های ارتباطی خود کرده اند.

شاید بد نباشد اگر دوباره بر این نکته تاکید کنم. هرگز به دلیل کهولت سن از یادگیری زبان انگلیسی دست نکشید. شما هرگز برای یادگیری زبان انگلیسی خیلی جوان یا خیلی پیر نیستید. بنده شخصاً قصد دارم تا جایی که بتوانم زبانهای جدید را امتحان کنم. حتی اگر 40 یا 50 ساله بودم.

یادگیری زبان انگلیسی چقدر سخت است و برای یادگیری بهتر آن چه کنیم؟
یادگیری هر زبانی حتی زبان مادری سختی های خاص خودش را دارد. متوجه خواهید شد که حتی در زبان مادری خود، بسیاری نمی توانند مکالمه خوبی داشته باشند. ترس از مکالمه به انگلیسی محدود نمی شود. اما می توان روش هایی را اتخاذ کرد که مبتنی بر اصول علمی باشد و ما را بهتر و موثرتر به هدفمان برساند.

یادگیری کلمات انگلیسی:
داشتن دایره لغات زیاد برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی بسیار مهم است. درست است که به عنوان مثال، 300 کلمه پرکاربرد انگلیسی بیش از 50 درصد مکالمات انگلیسی را نشان می دهد. اما برای درک کافی است



:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جعفری

خلاصه داستان
داستان سریال درباره شش جوان به نام های ریچل - مونیکا - فیبی - جوی - چندلر و راس است. داستان از جایی شروع می شود که ریچل نامزدش را در رستورانی تنها می گذارد و با دیدن دوست دبیرستانی اش مونیکا تصمیم می گیرد با او نقل مکان کند و طولی نمی کشد که تصمیم می گیرند برای بقیه چه اتفاقی بیفتد. سریال فرندز با زبان اصلی یکی از بهترین روش های آموزش زبان است.
همه ما می دانیم که تماشای فیلم به زبان انگلیسی سرگرم کننده و سرگرم کننده است. جالب است بدانید یکی از منابع اصلی زبان آموزان همین سریال ها یا فیلم ها هستند. چقدر از یک فیلم انگلیسی را می فهمید؟ بدون زیرنویس امتحان کردی؟

حتما هزار بار با خودت گفتی خدایا من میتونم 100% فیلم رو خودم بدون زیرنویس ببینم...

به نقل از ایستگاه زبان بسیاری از زبان آموزان معنی و زبان معلمان زبان را در کلاس درس یا ... می فهمند اما با دیدن اخبار به زبان انگلیسی یا حتی فیلم های روز گیج می شوند و چیزی نمی فهمند.
سوال اساسی که مطرح می شود این است که چرا این اتفاق می افتد؟

ریشه این مشکلات در دو راه اصلی نهفته است که با حل آن ها به راحتی فیلم ها، اخبار و ... را درک خواهید کرد.

معایب اصلی "گوش دادن و تلفظ" و "واژگان محدود" است.

در مرحله اول سعی کنید به موضوعات مختلف در زبان انگلیسی بپردازید. در مرحله بعدی تلفظ انگلیسی زبانان بومی بسیار موثر است.

کمبود واژگان مشکل بزرگی در درک زبان مادری است.

مجموعه دوستان در محیطی شاد و آموزنده هر آنچه را که نیاز دارید به شما آموزش می دهد. حتی به شما کمک می کند تا گوش دادن، تلفظ و دایره لغات خود را تقویت کنید.


چرا مجموعه دوستان برای آموزش زبان انگلیسی توصیه می شود؟

 

این سریال اگرچه محصول روزگار قدیم است اما همچنان یکی از پرطرفدارترین فیلم ها به خصوص در بین دانشجویان است.

مجموعه دوستان نه تنها برای یادگیری زبان انگلیسی مفید است، بلکه به شما کمک می کند تا تغییرات در الگوهای ساختاری جملات انگلیسی را درک کنید.

آمار زیر و بررسی تاثیر و نظر مردم نشان از برتری این سریال و اهمیت این سریال دارد.

فیلم ها و سریال های کمدی به دلیل اینکه محیط خسته کننده ای ندارند برای آموزش مناسب هستند. اما ذکر این نکته ضروری است که این فیلم ها اغلب از اصطلاحات و جوک هایی استفاده می کنند که در فرهنگ خودشان رایج است. پس یک فیلم کمدی را برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کنید که محبوب و مورد تایید باشد.

 

چالش Audition with Friends سری

 

سرعت گفتار؛ نگران نباشید، بعد از مدتی به همه چیز عادت خواهید کرد، پس به کار خود ادامه دهید و ناامید نشوید.

آیا کلمات و عبارات دشوار است؟ ضمنا داشتن اصطلاحات و لغات سخت یک فرصت طلایی است، می توانید نکات سخت را یادداشت کنید و سپس با تمرین و تکرار همه آنها را یاد بگیرید.

سریال رو یک روزه تموم نکن قدم به قدم برو. هر از گاهی به یک یا دو بخش در روز نگاه نکنید، اجازه دهید ناخودآگاه شما را تحت تاثیر قرار دهد.

نکته:

انگلیسی که از طریق کتاب های درسی یا در اکثر کلاس های انگلیسی یاد می گیرید شامل زبان محاوره ای یا آنچه مردم می گویند نیست. زبان انگلیسی مورد استفاده در فیلم ها کاملاً طبیعی است و بسیار نزدیک به چیزی است که هنگام صحبت با فردی که انگلیسی بومی صحبت می کنید صحبت می کنید. به همین دلیل کارشناسان بر این باورند که زبان انگلیسی شما را تقویت می کند.

- یکی از دلایلی که دوست دارم فیلم های کمدی ببینم همین است. فرض کنید شما هم به تماشای فیلم های کمدی علاقه دارید (آنها واقعا عالی هستند). پس از تماشای چند قسمت از سریال Friends، شروع به یادگیری واژگان مرتبط با محتوا و موضوع فیلم های هم سبک می کنید.



:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جعفری

کتی مانتو چیست؟ معرفی کت کتی و استایل چشم نوازش
شنل یکی از مهم ترین لباس های زنانه است. طرح و رنگ مانتو در ظاهر جذاب خانم ها تاثیر بسزایی دارد. بنابراین در انتخاب آن باید دقت و حساسیت زیادی به خرج دهید. همانطور که می دانید یکی از آن مانتوهای جذابی که چند سالی است در کمدهای ما وجود دارد، کت کتی است. این مانتوها بسیار شیک و جذاب هستند. کت های کتی همیشه اولین انتخاب برای نامزدی های مهم و رسمی ما هستند. در این مطلب با چند مدل مانتو کتی آشنا می شویم .شما می توانید بهترین مدل برای سفارش مانتو دخترانه را از فروشگاه کهن شاپ با بهترین کیفیت برای خود سفارش دهید.

با کت های کتی همیشه شیک باشید!
کت های کتی همانطور که از نامشان پیداست، کت هایی هستند که به سبک مانتوهای مردانه دوخته می شوند. این مانتوها در دو نوع جلو باز و دکمه دار موجود هستند. مانتو کتی در دو مدل مجلسی و اسپرت موجود است. مدل غالب اکثر کت های کتی دوربین است. برخی از خانم ها این کت ها را به عنوان لباس مجلسی می پوشند. پوشیدن این مانتوهای مجلسی زنانه محجبه یک انتخاب هوشمندانه است. مانتوهای کتی اسپرت بیشتر برای مهمانی های دوستانه در کافه ها و خیابان ها استفاده می شوند.

مدل کت های کتی
همانطور که گفتیم کت های کتی اغلب رسمی و شیک هستند. این مانتوها انتخاب های خوبی برای قرارهای کاری و نامزدی های مهم دوستانه هستند. کت های کتی به راحتی با انواع لباس ها هماهنگ می شوند و استایلی شیک به شما می دهند. با مدل های مختلف مانتوهای کتی آشنا می شویم.

1. لباس جذاب
کت و شلوار یکی از جذاب ترین و رسمی ترین مدل های کت کتی است. کت و شلوارها بسته به مدل می توانند رسمی یا غیر رسمی باشند. کت و شلوارهای متناسب با اندام شما معمولا رسمی هستند. از سوی دیگر، کت و شلوارهای خارج از کشور غیر رسمی هستند. شلوار کت و شلوار بزرگ می تواند درست یا غلط باشد. کت سایز بزرگ با شلوار راسته یکی از جذاب ترین استایل هاست.

 

دو مدل کت و شلوار

 

2. کت کتی با شلوار مام شیک
اگر شما هم از طرفداران سبک کژوال هستید و راحتی را ترجیح می دهید، کت کتی را با شلوار به سبک مامان ها امتحان کنید. این ترکیب استایلی بسیار جذاب و خاص به شما می دهد و بسیار راحت و رایگان است. مانتو و شلوار سبک کت با یک پیراهن یا تی شرت و یک جفت ملحفه بسیار جذاب و خواستنی است.

3. کت کتی با شلوار جذاب و جاذب
مدل مانتو کتی ساده و اسپرت با شلوار جاذب یکی از استایل های شیک و جوان پسند است. کت کتی با شلوار جین و تی شرت جاذب، به علاوه کفش های کتانی، کالج یا صندل؛ استایل بسیار جذابی را ایجاد می کند. می توانید از کمربند به عنوان اکسسوری استفاده کنید و ظاهر را کامل کنید.

4. کت کتی و شلوار مد روز
امروزه مد به سمت راحتی و آزادی حرکت می کند. بنابراین هیچ محدودیتی برای پوشیدن لباس های مختلف و کنار هم قرار دادن آن ها ندارید. به راحتی می توانید لباس های مختلف را با هم ست کنید. از جمله لباس هایی که ممکن است سوار شدن آن ها ناخوشایند به نظر برسد. کت و شلوار جین کتی گشاد است. ترکیب کت کتی و شلوار جین گشاد با کتان یا صندل استایلی کژوال و جذاب به شما می دهد. در این مقاله همه چیز را در مورد شلوار جین به شما گفتیم.

با تعدادی از این مدل های جذاب کتی مانتو آشنا شوید



:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جعفری

لباس‌های آستین بلند برای تمام فصول
شاید فکر کنید افراد به محض گرم شدن هوا، لباس‌های آستین بلندشان را به کمدها می‌سپرند و تا زمستان دیگر سراغی از آنها نمی‌گیرند. در حالی که عده‌ای بنا به دلیل و سلیقه شخصی و برخی دیگر هم برای محافظت از پوست خود، همچنان طرفدار پوشیدن لباس مجلسی آستین بلند در گرما و سرما هستند.  شما می توانید بهترین مدل پیراهن زنانه را از فروشگاه کهن شاپ با بهترین کیفیت برای خود سفارش دهید.

 

پنج ترفند برای پوشیدن لباس‌های آستین بلند
اغلب ما با فرا رسیدن فصل سرما، لباس‌های آستین بلندمان را از پستوی کمد به جایی که در دسترس باشد تغییر مکان می‌دهید. در ادامه به چند نکته در مورد این نوع سبک پوشش اشاره می‌کنیم:

به نقل از کهن شاپ می‌توانید لباس تابستانی آستین بلندی که قسمت پایین آن دارای لایه‌های نازک بافتنی است را با بوت‌های بلند بپوشید.
استفاده از کلاه، دستمال گردن و پوشیدن جوراب شلواری هم می‌تواند با لباس آستین بلند، تیپ مناسبی را تشکیل دهد.
می‌توانید لباس مجلسی آستین بلند را با اکسسوری و پوشش‌های تزئینی به رنگ مشکی، هماهنگ کنید و بدین ترتیب یک ظاهر زمستانی شیک را رقم بزنید.
پوشیدن یک لباس کشباف کمربنددار روی لباس آستین بلند می‌تواند پوششی منحصر به فرد برای ایجاد شمایل زنانه باشد.
کت عروسکی چسبان روی لباس آستین بلند به همراه یک جفت چکمه که اندازه آن تا مچ پا باشد نیز می‌تواند استایلی تحسین برانگیز باشد.
مقاله ۲۴ ایده شیک پوشی در مورد ژاکت بافتنی زنانه را بخوانید.

سبک شماره ۱ – لباس بافتنی


یک لباس بافتنی آستین بلند در روزهای سرد، انتخابی مناسب برای همه موقعیت‌ها از جمله رفتن به سر کار، صرف صبحانه کاری و مانند آن محسوب می‌شود. به ویژه اگر مدل یقه اسکی آن را با کفش کتانی سفید، ژاکت ورزشی شطرنجی و کیفی که بند آن را به صورت صلیبی از گردن آویخته‌ اید هماهنگ کنید. اگر به دنبال تیپ اداری پسند هستید می‌توانید چکمه و کت‌های پشمی راه راه شیک را هم مدنظر قرار دهید.

سبک شماره ۲ – آماده هر رویدادی باشید


وقتی کمد لباس‌تان در محاصره شلوار جین و بلوز آستین کوتاه باشد، چالش‌های آب و هوایی زمستانی به راحتی شما را در موقعیت خاص قرار خواهد داد. انتخاب لباس‌هایی با آستین پفی با رنگ‌های سبز زمردی و ارغوانی همراه با اکسسوری‌های براق و چکمه‌های بلند، جذابیت زمستانی خاصی به شما خواهد بخشید.

سبک شماره ۳ – لباس‌های گل گلی برای زمستان


لباس‌های گلدار آستین بلند و کوتاه، روزهای زمستانی را جذابتر کرده و بارقه درخشش آنها، به قفسه‌های لباس‌های زمستانی شما زیبایی چشم نوازی می‌دهند. این سبک برای قرار ملاقات‌های ناهار دخترانه و دوستانه، بسیار مطلوب است. کافی است که آنها را با کفش پاشنه بلند و کت‌هایی به رنگ خنثی همراه کنید.

سبک شماره ۴ – یقه اسکی


اگر به دنبال لباس آستین بلند مناسب در تمام موقعیت‌های زمستانی هستید لباس یقه اسکی، مناسبترین انتخاب است. به خصوص اگر آن را با یک جفت چکمه پاشنه نوک تیز همراه کنید می‌تواند برای تمام موقعیت‌های کاری و خاص مناسب باشد. پوشیدن کتانی و ژاکت چرم هم برای تعطیلات آخر هفته به شما ظاهر آراسته‌ ای خواهد داد. اصلاً در انتخاب این سبک تردید نکنید.

مقاله راهنمای کامل انتخاب لباس مجلسی بلند را بخوانید.

نکاتی برای پوشیدن لباس‌های آستین بلند
لباس با لایه‌های زیاد
لایه‌های بلند لباس نه تنها شما را زیرک و باهوش نشان می‌دهد بلکه امکان ایجاد جلوه‌های مختلف آن هم فقط با همان لباس مجلسی آستین بلند خواهد داد. برخی لایه‌بندی‌هایی که می‌توانیم پیشنهاد کنیم به صورت زیر است:

کمربند: بستن کمربند در لباس‌های آستین بلند، زیبایی دیداری خاصی در شما ایجاد می‌کند.
جلیقه: پوشیدن جلیقه روی لباس، نگاه‌ها را از روی خطوط ثابت پیراهنتان دور می‌کند.
روسری: روسری یا دستمال گردن، به ویژه اگر از رنگ‌های سیر و ساده استفاده می‌کنید بسیار مناسب است.
ژاکت: پوشیدن ژاکت روی لباس آستین‌دار، روشی عالی برای گرم نگهداشتن بدن در ماه‌های سرد است.
پیراهن‌های دکمه‌ دار: لباس آستین سه ربع همراه با لباس دکمه دار شطرنجی سیاه و سفید، به شما ظاهری جذاب می‌دهد.
پیراهن: می‌توانید لباس آستین کوتاه یا بنددار مورد علاقه‌تان را با یک پیراهن آستین بلند زمستانی زنانه بپوشید.
تاپ‌های رکابی گشاد: اگر همواره احساس گرما می‌کنید انتخاب تاپ‌های رکابی گشاد همراه با لباس آستین بلند برای احساس راحتی و خنکی بسیار مناسب است.
جواهرات: همانند سایر لباس‌ها، جواهرات نیز در این لباس‌ها می‌توانند جلوه خاصی ایجاد کنند.

پیراهن آستین بلند زنانه
انتخاب رنگ‌ها
لباس ‌های مجلسی آستین بلند به رنگ سیر و ساده همراه با چاپ‌های پررنگ، ظاهر زیبایی به آن خواهد داد.
وقت آن است که ظاهر لباس آستین بلند را با یک ژاکت یا جلیقه تغییر دهید. لباس‌های دکمه دار هم انتخاب خوبی هستند.
برای اینکه ظاهری جدید و براق داشته باشید، می‌توانید از رنگ‌های متضاد استفاده کنید.


برازندگی
وقتی تصمیم می‌گیرید که لباس آستین بلند بپوشید به خصوص اگر دکمه‌ دار باشد باید از آراستگی ظاهر خود مطمئن شوید. اگر احساس می‌کنید در قسمت سینه، دکمه‌ها از هم باز می‌مانند و ظاهری ناخوشایند دارند حتماً از لباس با سایز بزرگ‌تری استفاده کنید و بهتر است که معمولاً از کمربند هم برای ایجاد ظاهری بهتر استفاده کنید.

 

استایل اُورسایز
پوشیدن ژاکت­های آستین بلند بزرگتر از سایز خودتان که سرشانه ­ها تا حدی افتادگی دارند همراه با یک تاپ رکابی بهترین روش برای ایجاد جذابیت بصری متفاوت در مقایسه با پوشیدن ژاکت خالی است. از همین سبک پوشش می­توانید برای پوشیدن پیراهن­های چهارخانه آستین بلند نامزدتان به عنوان شوخی و البته طنازی استفاده کنید.

 

شیک پوشی سنت شکنانه
پوشیدن لباس مجلسی آستین بلند دکمه‌دار همراه با دامن بوهمی (کولی وار)، علاوه بر اینکه برای هر فصلی مناسب است ظاهری هنرمندانه نیز به شما خواهد داد. حتی می‌توانید از یک کمربند ضخیم و کیف دستی هم برای جلوه بخشی بیشتر استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جعفری

مزیت اصلی دوره های آنلاین zabanstation ارائه مجازی آنها می باشد. بنابراین زبان آموزان در هر لحظه و هر مکان با ورود به پنل آموزشی به محتوای آموزشی فوق العاده و هزاران تمرین و تکلیف دسترسی دارند. می توانید برای تعیین سطح زبان انگلیسی به صورت رایگان به سایت ایستگاه زبان مراجعه نمایید و روی لینک کلیک کنید.

بسیاری از زبان آموزان قصد شروع یادگیری زبان انگلیسی دارند، ولی از سطح زبان انگلیسی خود به طور دقیق مطلع نیستند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که دوره های نامتناسب با سطح زبانی خود انتخاب نمایند که منجر به تجربه ناخوشایند از یادگیری زبان انگلیسی می گردد.

آزمون تعیین سطح آنلاین ایستگاه زبان ، در کوتاه‌ترین زمان سطح دانش زبان انگلیسی شما را مشخص می نماید. سطح زبانی شما به صورت آنی پس از اتمام تست قابل رویت خواهد بود و نیاز به خلق اکانت یا … وجود ندارد. این آزمون تعیین سطح برای افراد زیر می‌توانند مفید باشد:

افرادی که به طور عمومی می ‌خواهند از سطح زبان انگلیسی خود آگاه شوند.
افرادی که در هر سطح زبانی (ابتدایی تا پیشرفته)، قصد یادگیری زبان انگلیسی شرکت در دوره های عمومی آنلاین ۱۶ ترمی آرمانی را دارند و می‌خواهند ترم مناسب خود را برای شرکت در این دوره‌ها را انتخاب نمایند.

این افراد با شرکت در این آزمون تعیین سطح رایگان می‌توانند از سطح زبان انگلیسی خود آگاه گشته و از بین دوره‌های ۱۶ ترمی آرمانی دوره متناسب با سطح زبان انگلیسی خود را انتخاب نمایند.
افرادی که قصد شرکت در دوره های آنلاین آیلتس آرمانی را دارند. کاربران دوره های آیلتس آنلاین آرمانی از پشتیبانی آموزشی و فنی کامل این مرکز برخوردار می باشند. دغدغه بسیاری از شرکت کنندگان در آزمون آیلتس و کاربرانی که دوره های آنلاین آیلتس آرمانی را مطالعه می نمایند، بهره بردن از برنامه ریزی صحیح و نقشه راه برای موفقیت در آزمون آیلتس می باشد.

این افراد با شرکت در این آزمون تعیین سطح می توانند با نمره حدودی آیلتس خود آشنا شوند و با مشاوره کارشناسان مرکز آرمانی برنامه و مسیر صحیح را برای موفقیت در آزمون و کسب نمره بالای IELTS انتخاب نمایند. مطالعه دوره های آموزشی آیلتس آرمانی در کنار مشاوره تیم حرفه ای اساتید مرکز و همچنین دسترسی به کتاب یاب هوشمند آرمانی برای دانلود سریع و هوشمند منابع آیلتس و آموزش زبان میتوانند مسیر آماده سازی برای آزمون آیلتس را برای شما بسیار ساده تر و پر آرامش تر سازد.

در نظر داشته باشید آزمون آیلتس یک آزمون بین المللی و مفصل و با جزییات کامل بوده و هیچ آزمونی همانند امتحان رسمی آیلتس در مراکز مجاز برگزاری آزمون نمی تواند نمره دقیق IELTS شما را تعیین نماید. ولی نکته جالب اینجاست که تیم آرمانی با تلاش قابل توجه و تست و ارزیابی نتایج این آزمون تعیین سطح در یک جامعه آماری بزرگ از افراد با سطح سواد انگلیسی و نمره آیلتس مشخص این تست را به گونه ای طراحی کرده است که تا حد زیادی می‌تواند منعکس کننده نمره شما در آزمون آیلتس باشد.



:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جعفری

بهترین زمان برای یادگیری زبان چه زمانی است؟ وقتی جوان هستید و سرگرم هستید؟ کاملا! فرزند شما سال تحصیلی را صرف مطالعه زبان انگلیسی کرده است، اما اکنون زمان آن است که همه آن را به تمرین بپردازید. یک زبان بسیار فراتر از کلاس درس دبیرستان است. با خرید عمده کتاب زبان از سایت انتشارات دهکده زبان گامی موثر برای یادگیری خد بردارید.

 زبان بخشی از فرهنگ است و زمان آن فرا رسیده است که به فرزندتان اجازه دهید به شیوه ای سرگرم کننده و جذاب یاد بگیرد.

به نقل از دهکده زبان بنابراین، چرا تابستان زمان مناسبی برای یادگیری زبان است؟ برای نوجوانانی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که تابستان ها را تعطیل کنند، اغلب ممکن است دور نگه داشتن کسالت دشوار باشد. بهترین زمان برای پر کردن آن ساعات با مهارت های در حال توسعه است. غوطه ور شدن در هر زبانی همیشه روند یادگیری را تشدید می کند. مطالعات MIT نشان داده است که برای به دست آوردن دانش بومی از گرامر و مهارت در یک زبان بهترین زمان برای شروع یادگیری حدود 10 سالگی است. این را با روزهای رایگان تابستان، معاشرت و پیدا کردن دوستان جدید ترکیب کنید، واقعاً زمان بهتری برای شروع وجود ندارد.

Maltalingua یک برنامه دوره نوجوانی ارائه می دهد که یادگیری زبان را با فعالیت ها ترکیب می کند. کودکان بالای 8 سال و نوجوانان صبح خود را در کلاس های درس با درگیر شدن در تمام مجموعه مهارت های مرتبط با یادگیری زبان می گذرانند. دروس دانش آموز محور است و هدف اصلی آن این است که همه تا حد امکان صحبت کنند. خواه گرامر یا واژگان باشد، دانش آموزان به طور مداوم با یکدیگر در ارتباط خواهند بود. پس از 3 ساعت شدید اما لذت بخش، زمان آن رسیده است که این مهارت های جدید را در دنیای واقعی تمرین کنید، در حالی که در جزایر زیبا و غرق آفتاب مالتا و گوزو کاوش و سرگرم شوید.

وقتی صحبت از یادگیری یک زبان خارجی می شود، ما تمایل داریم فکر کنیم که بچه ها ماهرترین هستند. اما ممکن است اینطور نباشد - و شروع کردن به عنوان یک بزرگسال مزایای بیشتری دارد.
من
یک صبح شلوغ پاییزی در مهد کودک اسپانیایی، یک مهدکودک دو زبانه در شمال لندن است. والدین به کودکان نوپا کمک می کنند تا کلاه و کاپشن دوچرخه سواری نداشته باشند. معلمان با در آغوش گرفتن و صدای جیر جیر "Buenos dias!" از کودکان استقبال می کنند. در زمین بازی، دختربچه‌ای می‌خواهد موهایش را به صورت «کولتا» (به اسپانیایی به معنای «دم خوکچه») جمع کنند، سپس توپی را می‌غلتد و فریاد می‌زند «بگیر!» به انگلیسی.

کارمن رامپرساد، مدیر مدرسه، می‌گوید: «در این سن، بچه‌ها زبانی را یاد نمی‌گیرند، بلکه آن را یاد می‌گیرند. به نظر می رسد که خلاصه ای از بی زحمتی رشک برانگیز چند زبانه های کوچک اطراف او است. برای بسیاری از کودکان، اسپانیایی زبان سوم یا حتی چهارم است. زبان های مادری عبارتند از کرواتی، عبری، کره ای و هلندی.

این را با مبارزات بزرگسالان متوسط ​​در کلاس زبان مقایسه کنید و به راحتی می توان نتیجه گرفت که بهتر است از جوانی شروع کنید.

اما علم دیدگاه بسیار پیچیده‌تری از چگونگی تکامل رابطه ما با زبان‌ها در طول عمر ارائه می‌دهد - و چیزهای زیادی برای تشویق افراد تازه‌کار وجود دارد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:
• چرا خواب باید اولویت هر دانش آموزی باشد
• باروری شگفت انگیز ذهن بزرگتر
• آیا می توانید زبان مادری خود را از دست بدهید؟

به طور کلی، مراحل مختلف زندگی به ما مزایای متفاوتی در یادگیری زبان می دهد. به عنوان نوزاد، ما گوش بهتری برای صداهای مختلف داریم. به عنوان کودکان نوپا، می‌توانیم لهجه‌های بومی را با سرعتی خیره‌کننده انتخاب کنیم. به عنوان بزرگسال، ما دامنه توجه طولانی‌تری داریم و مهارت‌های حیاتی مانند سوادآموزی داریم که به ما امکان می‌دهد دایره لغات خود را حتی در زبان خودمان گسترش دهیم .

و تعداد زیادی از عوامل فراتر از پیری - مانند شرایط اجتماعی، روش‌های تدریس، و حتی عشق و دوستی - می‌توانند بر تعداد زبان‌ها و میزان خوب صحبت کردن ما تأثیر بگذارند.

 



:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جعفری

1. ابریشم

اگر می خواهید پارچه ای صاف و منحصر به فرد با درخشندگی زیبا داشته باشید، ابریشم بهترین پارچه است. مواد بلوز ابریشمی چشم نواز هستند و در انواع مختلفی از جمله نوعی پارچه ابریشمی، ارگانزا، چارموز و کرپ وجود دارند. برای خرید بهترین انواع بلوز زنانه به فروشگاه کهن شاپ سر بزنید.

هر کدام از آنها از کرم ابریشم متفاوتی می آیند و همه دارای ویژگی های مختلفی هستند که آنها را برای لباس های خاص عالی می کند. طرح بلوزی که می خواهید به آن برسید باید پارچه انتخابی شما را مشخص کند. بلوزهای ابریشمی برای رویدادهای اجتماعی در فضای باز ایده آل هستند.

به نقل از کهن شاپ می توانید آنها را با یک شلوار ساری ، جین، نخی یا حتی ابریشمی بپوشید. بلوزهای ابریشمی پپلوم به خوبی با شلوار جین تنگ و کفش پاشنه بلند می‌آیند. یکی از معایب بلوزهای ابریشمی این است که عرق را جذب نمی کنند. با این حال، می‌توانید پدهای زیر بغل را تهیه کنید که به جذب عرق اضافی کمک می‌کنند و بلوزتان را در طول روز زیبا جلوه می‌دهند. همچنین بخوانید لباس های چینی چیست و مردان چگونه باید آن را بپوشند؟ 

2-پنبه

یکی دیگر از مواد بلوز جاودانه و فانتزی است که برای بسیاری از خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد. این یک پارچه بافته شده در دسترس و طبیعی است که یکی از بهترین ها برای ساخت بلوز است. علاوه بر این، پنبه به دلیل قابلیت تنفس برای همه شرایط آب و هوایی ایده آل است. نگهداری پارچه طبیعی نیز آسان است. یکی از راه های مطمئن برای تشخیص پنبه با کیفیت خوب این است که اطمینان حاصل شود که سطح مواد صاف و بدون نشاسته به نظر می رسد. علاوه بر این، می‌توانید بلوز خود را اکسسوری کنید تا آن را در میان جمعیت برجسته کنید.

3. توری

 گتی ایماژ اگر به دنبال پارچه ای شیک و زنانه هستید توری بهترین گزینه است. پارچه منحصر به فرد است زیرا برای ایجاد یک بلوز زیبا و ساده نیاز به آستر دارد. توری از مواد طبیعی ساخته شده است و می توان آن را به طیف گسترده ای از طرح ها تبدیل کرد و مناسبت است. توری همچنین می تواند حاشیه یا روکش بلوزهای ساخته شده از پارچه های دیگر باشد. این ماده بافت خوبی دارد و قابل تنفس است. با این حال، یکی از معایب قابل توجه آن این است که به راحتی آسیب می بیند و بسیار گران است. همچنین بخوانید 21 مدل برتر بلوز سرهمی ابریشمی

4. ساتن

 ساتن حسی لوکس دارد و برای ساخت بلوزهای مد روز ایده آل است. می توانید در رویدادهای اجتماعی مانند عروسی لباس ساتن بپوشید. دوخت ساتن به دلیل درزهای حلقه ای که دارد می تواند چالش برانگیز باشد، اما یک خیاط خوب از پس چالش ها بر می آید و لباسی زیبا تولید می کند. یکی از دلایلی که مردم این پارچه را به پارچه های دیگر ترجیح می دهند، مقاوم بودن آن در برابر چروک است، به خصوص ساتن های سنگین تر. اگر این پارچه را انتخاب می‌کنید، توصیه می‌شود دستورالعمل‌های شستشو را به دقت دنبال کنید تا مطمئن شوید که مواد به شما خدمات بهتری می‌دهند. همچنین می‌توانید پارچه صاف و براق را با استفاده از مروارید به زیبایی آن اضافه کنید.

5. پلی استر

توییتر پلی استر یک پارچه مصنوعی است که برای ساختن یک بلوز خلاقانه برای هر مناسبتی استفاده می شود. این ماده دارای پوشش عالی است، به راحتی کشیده می شود، مقاوم در برابر لکه است و نگهداری آن آسان است. پلی استر همچنین یک الیاف قوی است که در برابر کپک و پروانه بسیار مقاوم است. همچنین بخوانید طرح های ساده بلوز برای استفاده روزانه پارچه مصنوعی منحصر به فرد است زیرا چین های عالی را ایجاد می کند و حفظ می کند. همچنین ضد لک و چروک است و کمتر از پنبه محو می شود. یکی از ویژگی های پلی استر با کیفیت خوب این است که پس از چند بار شستشو، نخ های بریده شده ایجاد نمی کند. این عنصر کمک می کند زیرا مواد باید در برابر شستشوی زیاد مقاومت کنند. متأسفانه این ماده مستعد دویدن و کشیدن است. علاوه بر این، تمایل دارد به پوست مرطوب بچسبد، که وقتی عرق می‌کنید به یک چالش تبدیل می‌شود.

6. بافتنی

 بافتنی یکی دیگر از موارد مورد علاقه بسیاری است که به دلیل کشش، تناسب راحت و پرده آن است. یکی از راه‌های تشخیص بافت باکیفیت، نگاه کردن به گیج پارچه است که می‌توانید با شمارش دوخت‌ها در ردیف‌های عمودی این کار را انجام دهید. گیج بالاتر به معنای کیفیت بهتر است. این پارچه همچنین منحصر به فرد است زیرا نیاز به سوزن بافتنی خاصی دارد که نتایج عالی را ایجاد می کند. بافتنی نیز انواع مختلفی دارد که به طرح بلوز انتخابی شما بستگی دارد. بنابراین، این پارچه از نظر طرح بلوز انعطاف پذیری را ارائه می دهد که به کمد لباس شما تنوع می بخشد. همچنین بخوانید 20 بهترین طرح یقه بلوز جلو و پشت 2020

7. پشم

 دورانی که پشم فقط برای ساختن پتو و ژاکت یا ژاکت سنگین شناخته می شد، گذشته است. امروزه نوعی پشم صاف‌تر و نرم‌تر وجود دارد که بلوزهای زیبا و شیک ایجاد می‌کند. پارچه نرم و ظریف آن قابل تنفس است که آن را برای همه شرایط آب و هوایی ایده آل می کند. پشم طبیعی و بسیار جاذب است و در کنار پوست حس نرمی دارد. با این حال، پارچه پشمی ارزان نیست و برای حفظ کیفیت خود به شرایط خشکشویی خاصی نیاز دارد.

8. ریون

ریون پارچه ای سبک و گشاد است که برای ساخت بلوزهای شیک و رنگارنگ ایده آل است زیرا عمدتا از الیاف روشن ساخته شده است. این یک پارچه نیمه مصنوعی است که از الیاف سلولز خمیر چوب خالص شده ساخته شده است. این مواد طبیعی را با مواد شیمیایی خاصی ترکیب می کند. این ماده چندین پارچه دیگر مانند پنبه و پلی استر را با هم ترکیب می‌کند و لازم است دستورالعمل‌های شستشوی خاصی را دنبال کنید. طراحان توصیه می کنند که کاربران ریون مواد را با دست بشویند زیرا ماشین لباسشویی می تواند باعث کشیده یا جمع شدن پارچه شود. 



:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جعفری

گریس صنعتی چیست و چه زمانی باید استفاده کرد؟

انتخاب گریس تخصصی مناسب برای هر تجهیزاتی، شرایط روانکاری خوبی را برای هر عنصر ماشینی تضمین می کند.
گریس های روان کننده به عنوان نیمه سیالات حاصل از پراکندگی یک غلیظ کننده در یک مایع (روغن روان کننده) تعریف می شوند. ترکیب آنها معمولاً بین 80 تا 90 درصد وزنی روغن پایه، 2 تا 20 درصد قوام دهنده و بقیه مواد افزودنی هستند.  برای خرید بهترین و با کیفیت ترین گریس صنعتی شرکت نفت شل به شرکت شل در ایران (شرکت اویل) مراجعه نمایید.

 

خواص یک گریس روان کننده
به طور کلی بر اساس قوام آنها طبقه بندی می شوند، گریس های روان کننده نیز بر اساس اجزای تشکیل دهنده آنها گروه بندی می شوند. به همین دلیل است که بسته به اینکه روغن پایه معدنی، روغن پایه نیمه سنتتیک یا روغن پایه مصنوعی داشته باشند، به آنها گریس های معدنی، نیمه سنتتیک و تمام سنتتیک گفته می شود.

خواص اصلی گریس عبارتند از:

 

  • گریس NLGI.
  • ویسکوزیته روغن پایه
  • ثبات.
  • پایداری مکانیکی
  • نقطه رها کردن
  • دمای عملیاتی

     

 

این برخی از مهم ترین مزایایی است که گریس ها نسبت به روغن های روان کننده دارند:

 

1. چسبندگی بیشتر به سطوح.
2. ظرفیت آب بندی بهتر به منظور جداسازی از محیط.
3. محافظت از سایش عالی.
4. روانکاری بهتر در بارهای بالا و سرعت پایین.
5. حفاظت در برابر خوردگی بهتر.
6. محدوده دمای عملیاتی گسترده تر
7. جذب نویز و ارتعاش موثرتر.
8. مهاجرت کمتر از نقطه تماس.


چه زمانی از گریس استفاده کنیم؟


گریس های روان کننده بسته به شرایط همیشه بهترین انتخاب نیستند. شرایط و محدودیت های فنی خاصی وجود دارد که روغن روان کننده را گزینه بهتری می کند. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

 

  • مکانیسم هایی که در آن روان کننده باید اتلاف گرما را فراهم کند.
  • سرعت های بسیار بالا، جایی که روان کننده ای سبک تر مورد نیاز است.

     

 

این امکان وجود دارد که گریس هایی با کارایی بالا پیدا کنید که پایه های زیست تخریب پذیری داشته باشند و در مواردی که احتمال ریزش اتفاقی وجود دارد، مفید باشند.

همچنین گریس هایی با درجه مواد غذایی وجود دارند که می توانند در طول تولید با مواد غذایی در تماس باشند، بدون اینکه خطری برای مصرف کننده ایجاد کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1401 | نظرات ()