خرید کتاب گرامر در فروشگاه انتشارات کتاب
نوشته شده توسط : رضا جعفری

مجموعه کتاب «Speakout» شامل 8 سطح مختلف با هدف ارتقای مهارت گفتاری به صورت خودآموز است. این کتاب عبارات رایج روزمره انگلیسی را آموزش می دهد و برای کسانی که می خواهند مکالمه با لهجه بریتانیایی را یاد بگیرند بسیار مفید است. علاوه بر مکالمه، بخش‌های دیگری مانند گرامر و «خواندن» نیز در این کتاب دیده می‌شود که آن را به سرمایه‌ای ارزشمند تبدیل کرده است.  می توانید بهترین کتاب ها را در فروشگاه انتشارات کتاب برای خود سفارش دهید.

املای صحیح کلمات را یاد بگیرید

حتی بسیاری از انگلیسی زبانان مادری در املای کلمات مشکل دارند. هر چه بیشتر تمرین کنید، مهارت بیشتری خواهید داشت. برای این کار باید از یک فرهنگ لغت خوب استفاده کنید و تفاوت بین انگلیسی آمریکایی و انگلیسی بریتانیایی را بدانید. همچنین می توانید با مطالعه کتاب ها و مجلات انگلیسی املا را یاد بگیرید و تمرین کنید.

بهترین راه برای یادگیری لغات انگلیسی

بسیاری از زبان آموزان فکر می کنند که هر چه کلمات یا عبارات انگلیسی بیشتری بدانند، سطح زبان بالاتری دارند. اما واقعیت این است که اگر تمام لغات یک فرهنگ لغت را حفظ کنید، هرگز نمی توانید خود را مسلط به یادگیری واژگان انگلیسی بدانید. دلیل این امر یک چیز است: کلمه بدون قرار گرفتن در «متن» (Context) معنایی ندارد. معنای متن این است که این کلمه به صورت «جمله» به کار رفته است.

پس به یاد داشته باشید که هر زمان با کلمه یا عبارت جدیدی مواجه شدید، سعی نکنید آن را حفظ کنید، بلکه بلافاصله به دنبال فرهنگ لغت یا هر منبع معتبر دیگری که حاوی مثال ها و عبارات مربوط به آن کلمه یا عبارت باشد بگردید. سپس این عبارت را همراه با معنی آن یاد بگیرید.

اکثر مردم بدون هیچ برنامه خاصی شروع به یادگیری کلمات جدید می کنند. آنها فقط سعی می کنند کلمات جدید را بشنوند و بلافاصله آنها را حفظ کنند. اما چند ساعت بعد متوجه می شوند که بسیاری از آن کلمات را فراموش کرده اند. از سوی دیگر، بسیاری از زبان آموزان قادر به یادآوری کلمات مناسب در زمان مناسب نیستند.

استراتژی یادگیری لغات انگلیسی

این استراتژی برنامه ای است که شما را به هدف بلندمدتتان می رساند. برای این کار در ادامه این آموزش چند راه حل ساده و در عین حال کاربردی برای یادگیری لغات انگلیسی ارائه خواهیم کرد.

کلماتی را یاد بگیرید که هم نقش «اسم» و هم «فعل» دارند.
کلماتی را یاد بگیرید که چندین معنی دارند.
کلمات مشابه را در زبان مادری خود یاد بگیرید.
یادگیری گروهی از کلمات که ریشه یا قسمت های انتهایی یکسانی دارند.

برای خود فهرستی تهیه کنید و هر کلمه جدیدی را که می شنوید یا می بینید بنویسید. این کار تاثیر زیادی در بهبود دایره لغات شما دارد. ما اغلب در مورد یادگیری کلمات یا عبارات جدید آنقدر هیجان زده می شویم که به خود می گوییم نمی توانیم آنها را فراموش کنیم. اما باور کنید هر چیزی که برای اولین بار می شنوید در ذهن شما باقی نمی ماند.

به محض شنیدن یک کلمه یا عبارت جدید به نوشتن عادت کنید. یک دفترچه با خود ببرید یا آن را روی تلفن همراه خود یادداشت کنید. البته همانطور که قبلا اشاره کردیم بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی نوشتن کلمات جدید در قالب جمله یا مثال است. همچنین می توانید معنی و تمرین آن را یادداشت کنید. وقتی یک کلمه جدید را به صورت جمله یاد می گیرید، بعداً راحت تر آن را به خاطر خواهید آورد.

گرامر انگلیسی را از ابتدا یاد بگیرید

با این حال، برای برخی از افراد، یادگیری گرامر انگلیسی یک کار دلهره آور به نظر می رسد، حتی اگر سال ها صرف یادگیری آن کرده باشند. واقعیت این است که یادگیری هر زبانی بدون تسلط بر گرامر امکان پذیر نیست. بنابراین باید یک راه ساده برای یادگیری پیدا کنید.





:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: