خرید دامن تابستانی
نوشته شده توسط : رضا جعفری

 

 معمولاً استایل تابستانه از لباس‌های خنک و رنگارنگ تشکیل شده، چرا که طراحان مد و فشن توجه خاصی به تنوع رنگ‌ها در فصل تابستان دارند که از طبیعت و میوه‌های تابستانی الهام می‌گیرند. از این جهت اگر به مد و فشن علاقه دارید و دوست دارید همیشه لباس‌های جذاب به تن کنید، بهتر است به ترند و رنگ لباس‌ها و خرید دامن توجه بیشتری داشته باشید.

قطعا خرید دامن‌ تابستانی در این روزهای گرم به کار هر خانمی خواهند آمد. در کل دامن بلند یا ماکسی آیتمی است که در کمد لباس هر خانمی می‌تواند جای بگیرد. فرقی نمی‌کند استایل یا فرم اندام شما چگونه است، به هر حال یک دامن بلند زنانه مناسب برایتان پیدا می‌شود!

هرچقدر هم که زمانه تغییر کند، باز هم «دامن‌ها» یکی از محبوب‌ترین لباس‌ها پیشِ چشمِ خانم‌ها هستند. دامن را علاوه بر مهمانی‌های تابستانی می‌توان به جای شلوار جایگزین استایل خیابانی زنانه کرد و به دلیل راحتی و خنکی اتفاقا یک انتخاب خوب برای روزهای گرم سال است.

خرید دامن مناسب تاثیر زیادی روی زیبایی خانم‌ها می‌گذارد و به کار مواقعی می‌آید که دلشان می‌خواهد به روحیه‌ی لطیف و زنانه‌شان اهمیت بیشتری بدهند. دامن‌ها انواع و اقسام مختلف دارند و هر کدامشان به کاری می‌آیند.

با معرفی انواع مدل دامن شروع می‌کنیم. دامن‌ها معمولا بر اساس قدشان به چهار گروه «کوتاه یا مینی»، «روی زانو»، «میدی یا متوسط» و «ماکسی یا بلند» تقسیم می‌شوند. همان طور که از اسمش پیداست دامن مینی یا کوتاه بالای زانو، دسته دوم دامن تا روی زانو، میدی‌ها بین زانو و مچ پا و ماکسی‌ها روی مچ پا قرار می‌گیرند.

اگر به دنبال بهترین ایده برای خرید دامن می‌گردید اینجا پیشنهادهای خوبی برایتان وجود دارد.

۱. دامن مشکی

۲. دامن تابستانی سفید

۳. دامن گلدار

۴. دامن ماکسی فاق‌بلند

۵. دامن پیله‌دار

۶. دامن راسته‌ی چاک‌دار

۷. دامن جین ماکسی

۸. دامن تابستانی بلند توری

۹. دامن لنگی

 

چه بخواهید به دفتر کارتان بروید و چه به یک مهمانی، دامن‌های میدی یک گزینه‌ی متنوع و بامزه برای پوشیدن در هر مناسبتی هستند. با استفاده از این دامن‌های جذاب، لباس پوشیدن و شیک به نظر آمدن در هر فصلی از سال کار ساده‌ای است.

مدل دامن میدی، از انواع مدل دامن هایی است که دارای قد متناسب بوده و این مدل دامن ها نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه هستند و خانم ها با اندام چاق و لاغر می توانند از این مدل دامن ها در مجالس مختلف استفاده کنند. بهتر است طرح و رنگ دامن های که قدشان تا زیر زانو است را بر اساس فرم اندام خود انتخاب کنید. دامن های نسبتا بلند برای خانم ها با اندام چاق می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. بهتر است برای زیباتر به نظر رسیدن ظاهر خود این مدل دامن ها را با بلوز ها و یا تاپ های نیم تنه بپوشید تا ظاهری شیک و جذاب تر از همیشه پیدا کنید. برای خرید دامن می‌توانید به سایت کهن شاپ رجوع کنید.

اما آیا می دانید دامن میدی را معمولا با چه چیز‌هایی می‌توانیم ست کنیم؟

جلیقه و کفش اسپرت

لباس‌های تنگ و چسبان

پیراهن دکمه دار

کت چرم یا ژاکت

کت و پیراهن

بلوز یا کت جیر

شال و دستمال گردن

 

برای خرید پیراهن زنانه، خرید مانتو، خرید بلوز زنانه، خرید پالتو زنانه و خرید دامن زنانه نیز به سایت مراجعه نمایید.





:: برچسب‌ها: خرید مانتو ,
:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: